יצירת קשר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת צל לגינה

רוצים לשבת בגינה שלכם גם כאשר השמש קופחת מעל ראשכם? תוכלו לעשות זאת רק כאשר תרכשו רשת צל לגינה. מדובר על הפתרון הפשוט ביותר שעומד לרשותכם, כאשר רשת צל יכולה לספק הגנה של עד 90% מקרני השמש. אצלנו לא תמצאו רשת צל לגינה מתוצרת סין, כל רשתות הצל שתמצאו אצלנו מיוצרות בישראל כך שמדובר על רשתות צל איכותיות שמחזיקות מעמד זמן רב. כעת תוכלו לבחור רשת צל לגינה מבין שלל האפשרויות העומדות מולכם, אנו בטוחים שאתם לא תתאכזבו ותמצאו את רשת הצל המושלמת עבורכם.

אוהל לבריכה

מדוע כדאי לכם לרכוש רשת צל לגינה דרכנו?

ישנן לא מעט חברות שינסו למכור לכם רשת צל מסוג כזה או אחר, אך לפני שתבחרו רשת כזאת או אחרת – אנו נשמח לספק לכם מספר סיבות לבחור דווקא בנו. כך תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירה המושלמת עבורכם.

  1. רשת צל כחול לבן – אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחות שלנו את המוצרים האיכותיים ביותר. מהסיבה הזאת אצלנו לא תוכלו למצוא רשת צל לגינה פשוטות תוצרת סין, כאלה שנהרסות בתוך זמן קצר. אצלנו תוכלו למצוא רשתות צל איכותיות המיוצרות בישראל, כאלה שאתם יכולים להיות בטוחים שהן יחזיקו לכם מעמד זמן רב. דבר שאולי לא חשבתם שיהיה אפשר להגיד על רשתות צל.

  2. מחיר שמותאם עבורכם – רשתות הצל שלנו הן האיכותיות ביותר, אך באותה נשימה אנו משתדלים לתת ללקוחות שלכם את המחירים האטרקטיביים ביותר. מבחינתנו כאשר לקוח יוצא מרוצה זה הדבר החשוב ביותר, ומהסיבה הזאת תוכלו למצוא אצלנו רשתות צל במחירים שונים. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק למצוא את אותה רשת צל לגינה שמתאימה לכם הן מבחינת האיכות והן מבחינת העלות שלה.

  3. אחריות מלאה על כל המוצרים – אתם חוששים לרכוש רשת צל לגינה רק בגלל שאתם חושבים שהיא תיהרס תוך זמן קצר? אז הגיע הזמן להשאיר את החששות מאחור ולבחור את רשת הצל המושלמת עבורכם. אנו נספק לכם אחריות מלאה על כל אחד מהמוצרים שלנו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מענה מקצועי לכל בעיה שתתגלה עם רשת הצל – כל עוד מדובר על בעיה שהיא במסגרת האחריות כמובן.

  4. שירות לקוחות מסביב לשעון – אנו לעולם לא נעזוב את הלקוחות שלנו, ולכן תמיד יהיה לכם אל מי לפנות על מנת לקבל מענה מקצועי ומקיף. בין אם מדובר על עזרה לפני שאתם רוכשים רשת צל לגינה, או על עזרה ותמיכה אחרי הרכישה. אתם אף פעם לא תרגישו שאתם נשארים לבד, כי האחריות על המוצרים היא שלנו ואנו עומדים מאחוריכם.

יש לכם עוד שאלות בנושא של רשתות צל לגינה? תפנו אלינו, ואחד מהנציגים שלנו ישמח לסייע לכם באופן מידי.

משלוח עד הבית!

בהזמנת פתרונות חורף!

לפרטים והזמנה

התקשרו למרכז ההזמנות: 052-4501986

מחפשים אוהלים לקנייה או השכרה, כמו כן גם ציוד חימום וקירור שיהפכו את האירוע שלכם בחוץ לנוח יותר?  אל תחפשו עוד!  אנו מציעים מגוון רחב של ציוד איכותי שיתאים לצרכים שלכם.  ניתן  להשאיר פרטים ונציג יבנה לכם אירוע!

למזמינים אירוע הכולל אוהלים ומצננים יינתנו עוד 10% הנחה על המחיר באתר